Ezam tanding tiket PRM di Petaling Jaya

SEPANG 4 Nov. – Bekas pemimpin PKR Datuk Mohamad Ezam Mohd Nor antara sembilan bakal calon Parti Rakyat Malaysia (PRM) yang bertanding di Selangor pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15).

Naib Presiden PRM Ahmad Jufliz Faiza mengumumkan Mohamad Ezam akan bertanding di Parlimen Petaling Jaya dan beliau sendiri akan bertanding di Parlimen Sungai Buloh.

Katanya, PRM di Selangor akan bertanding di sembilan kerusi Parlimen masing-masing di Kuala Selangor, Bangi, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Kapar, Klang, Kota Raja, Kuala Langat dan Sepang.

“Kami juga akan menghantar masing-masing satu calon bertanding di kerusi Parlimen Batu (Kuala Lumpur) dan Batu Pahat (Johor),” katanya kepada pemberita pada Majlis Pengenalan Calon-Calon Parlimen Selangor, Johor dan Kuala Lumpur di sini malam tadi.

Ahmad Julfiz berkata pihaknya tidak meletakkan sebarang kriteria sebaliknya mengutamakan individu yang sanggup berkhidmat untuk rakyat.

Calon- calon PRM bagi PRU15 di Selangor, Johor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur adalah P096 Kuala Selangor – R. Loganathan ; P102 Bangi – Chee Chee Meng ; P105 Petaling Jaya – Datuk Mohamad Ezam Mohd Nor ; P107 Sungai Buloh – Ahmad Jufliz Faiza ; P109 Kapar – W. Jeichandran.

P110 Klang – S. Chandrasegar ; P111 Kota Raja – Sarah Afiqah Zainol Arif ; P112 Kuala Langat – M. Ganeskumar ; P113 Sepang – R. Nageswaran ; P115 Batu – Mohd Zulkifli Abdul Fattah dan P150 Batu Pahat – Zahari Osman.

Related posts

Leave a Comment