Nazri kekal tidak bertanding

KUALA LUMPUR 21 Okt. – Ketua Bahagian UMNO Padang Rengas, Mohamed Nazri Abdul Aziz kekal dengan pendirian untuk memberi laluan kepada calon lain di kerusi yang dimenanginya sejak enam penggal yang lalu.

Menurut laporan Astro AWANI, Mohamed Nazri menjelaskan sudah tiba masanya untuk beliau memberi ruang dan peluang kepada golongan muda,muka baharu untuk bertanding di Padang Rengas.

“Ramai bertanya adakah saya masih berpegang kepada keputusan yang dibuat setahun yang lalu, jadi hari ini saya nak beritahu, ya, saya masih dengan pendirian yang sama.

“Setiap yang bermula pasti akan berakhir. InsyaAllah Padang Rengas akan kekal di bawah UMNO dan Barisan Nasional pada PRU15 ini biarpun bukan saya lagi yang bertanding.

Kita kena beri peluang kepada muka baharu, memang tidak akan ada seorang lagi Nazri Aziz tetapi setiap orang akan ada kelebihan sendiri,” katanya.

Setahun yang lalu, Mohamed Nazri mengumumkan tidak akan mempertahakan kerusi parlimen Padang Rengas pada PRU15 untuk memberi laluan kepada muka baharu.

Related posts

Leave a Comment