Pas berhati lapang terima keputusan

JOHOR BAHRU 13 Mac – Pas menerima keputusan Pilihan Raya Negeri (PRN) Johor dengan hati yang lapang walaupun Perikatan Nasional (PN) hanya memenangi tiga kerusi DUN, semuanya melalui Bersatu.

Presidennya, Abdul Hadi Awang berkata, Pas bersama komponen PN akan terus menyantuni rakyat berdasarkan peningkatan sokongan yang ketara di kebanyakan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) ditandingi pada PRN itu.

“Di kesempatan ini, Pas mengucapkan terima kasih kepada para petugas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Polis Diraja Malaysia dan Kementerian Kesihatan, serta jentera parti yang bertugas dalam memastikan proses pilihan raya berjalan dengan lancar dan selamat.

“Pas turut merakamkan penghargaan kepada rakyat Johor yang telah mengundi calon-calon PN, khususnya yang dikemukakan oleh Pas,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata sokongan yang diberikan amat bermakna bagi meneruskan agenda prihatin, berintegriti dan berkebajikan demi kemaslahatan negeri serta negara.

Sementara itu, Pesuruhjaya Badan Perhubungan Pas Negeri Johor Abdullah Husin berkata, Pas Johor redha dengan keputusan PRN itu dan berharap ianya akan menjadi pemangkin untuk terus bersemangat pada pilihan raya akan datang.

Katanya, keputusan PRN ke 15 adalah satu permulaan bagi Perikatan Nasional Johor ke arah pencapaian yang lebih baik untuk seterusnya.

“Terus beristiqamah hingga kemenangan,” katanya dalam satu kenyataan.

Related posts

Leave a Comment