Sokong kepemimpinan baharu

MELAKA 31 Mac – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lendu,  Sulaiman Md Ali menyeru rakyat negeri ini untuk terus memberikan sokongan, dokongan dan kerjasama yang terbaik kepada barisan kepemimpinan Kerajaan Negeri Melaka yang baharu.

Katanya, demi negeri Melaka yang tercinta, beliau merayu rakyat memberi sokongan sama seperti yang telah diberikan kepadanya sebelum ini sebagai Ketua Menteri.

Beliau turut menzahirkan penghargaan dan setinggi-tinggi ucapan  terima kasih kepada rakyat Melaka, atas segala sokongan, dokongan, pandangan, cadangan mahupun kritikan yang diberikan sepanjang beliau melaksanakan amanah tersebut.

“Saya dan keluarga mendoakan agar seluruh rakyat dan negeri Melaka yang dicintai terus diberikan keselamatan, keamanan dan kemajuan sebagai sebuah negeri Baldatun Toiyibatun Warabbun Ghafur,” katanya melalui hantaran di Facebooknya.

Beliau dan keluarga mendoakan agar seluruh rakyat dan negeri Melaka yang dicintai terus diberikan keselamatan, keamanan dan kemajuan sebagai sebuah negeri Baldatun Toiyibatun Warabbun Ghafur.

Hari ini, adalah hari terakhir beliau memegang amanah mengetuai dan memimpin pentadbiran Kerajaan Negeri Melaka sebagai Ketua Menteri Melaka ke-12 bermula dari 9 Mac 2020 yang lepas.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, Ab Rauf Yusoh yang juga ADUN Tanjung Bidara akan mengangkat sumpah jawatan pukul 3 petang ini bagi menggantikan Sulaiman sebagai Ketua Menteri ke-13.

Related posts

Leave a Comment